poniedziałek, 28 grudnia 2015

Powrót

Kochani, zniknęłam na bardzo długo i nadal nie będę przez cały czas ze względu na to, że trochę zmieniły mi się priorytety w życiu (więcej wyjaśnień znajdziecie na moim podstawowym blogu z high fantasy War Of Dragons), tutaj natomiast krótko wyjaśnię, co czeka Historie Faerunu w najbliższym czasie.
Po pierwsze: muszę porzucić pisanie Neverwinter Nights 2 ze względu na problemy z komputerem lub płytą - muszę przejść szybko grę do pewnego momentu, by sprawdzić, co jest przyczyną - komputer, czy może jednak płyta. Jeśli wina komputera, to gra powinna pójść dalej i wszystko będzie w porządku, jeżeli płyty, grę wywali i będę zmuszona zakupić podstawę raz jeszcze. 
Po drugie - mam inne plany wobec histori Neverwinter Nights 2 - poznacie w niej wojowniczkę, natomiast czarnoksiężnika zostawiłam na inną historię, którą poznacie w pierwszej kolejności, czyli z historii Neverwinter MMO, która jest ogólnodostępna dla każdego. Ostatnio przeszłam większość tej gry i stwierdziłam, że może to być fajne wyzwanie dla mnie jako pisarki fantasy. O co dokładnie chodzi?
W Neverwinter MMO gram tylko jedną postacią na wielgachnym serwerze, gdzie spotykają się ludzie z całego świata. By napisać historię, którą tam poznajemy, muszę samodzielnie stworzyć kilka kolejnych postaci, które będą towarzyszyć mojej głównej bohaterce. Gdy będę przechodzić kolejne zadania, muszę w głowie dodawać te postacie, wplatać je tam, gdzie ich pierwotnie nie ma, co wydaje się naprawdę trudne i podejrzewam, że takie w istocie będzie. Ale chcę podjąć się tego wyzwania, ponieważ będzie mnie w takich chwilach ograniczać jedynie wyobraźnia. Jednakże będzie to trudny proces, chcę bowiem oprzeć te postacie na klasach i profesjach, które są dostępne w tej grze. Więc jeśli będę chciała stworzyć łotrzyka, muszę przejść spory fragment gry tą postacią, by dobrze poznać jej techniki ataku, sposób bycia, sposób podejścia do zadań i ogólną mechanikę gry taką postacią. Gdy już to poznam, będę mogła tchnąć w nią życie i grać dalej swoim czarnoksiężnikiem - podstawową postacią, która pragnie opowiedzieć Wam historię z Faerunu wiele lat po wydarzeniach, które rozgrywają się w tym, co zdążyliście choć przez chwilę poznać. 
Trudne, prawda? Ja uważam, że ekscytujące, pomoże mi to bowiem w lepszym budowaniu historii, które będę chciała kiedyś wydać w formie książek, jak wyżej wspomniane War Of Dragons. To świetny trening pisarski i ogromna frajda, którą z chęcią się podzielę. 
Historię Neverwinter MMO poznacie już po Nowym Roku aż do momentu, w którym zakupię wszystkie części podstawowej gry. A może to potrwać sporo czasu, ponieważ na razie nie mam pieniędzy, by je zakupić. Myślę, że to dobre rozwiązanie, zwłaszcza że w każdej chwili możecie ściągnąć sobie t,ę grę za darmo na swój komputer i samemu przejść tę historię po swojemu i skonfrontować z tym, co będę opisywać tutaj.
Mam nadzieję, że cały projekt wypali i ruszy już niedługo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nomida zaczarowane-szablony